Asset Publisher

Projekt "Zdrowi pracownicy samorządowi Powiatu Mogileńskiego"

 


 

Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie uczestniczy w realizacji wdrażanego przez Powiat Mogileński projektu pn. „Zdrowi pracownicy samorządowi Powiatu Mogileńskiego". Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
 

Celem projektu jest realizacja kompleksowego wsparcia dla pracowników i pracodawców ustawowo wykonujących zadania Powiatu Mogileńskiego, mającego na celu wspieranie dobrze dostosowanego środowiska pracy poprzez działania ukierunkowane na poprawę warunków pracy i eliminację zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy.

Termin realizacji projektu od 1.02.2024 r. do 31.10.2025 r.

Wsparciem w ramach projektu objęci zostaną dwaj pracodawcy z terenu województwa kujawsko-pomorskiego, którzy opracowali program zawierający pogłębioną analizę opracowaną w zakresie występowania niekorzystnych czynników zdrowotnych w miejscu pracy dla swojej jednostki. Projekt realizowany jest przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie (SP) oraz Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie (PUP).

W ramach realizacji projektu wsparciem u danego pracodawcy objęci zostaną pracownicy administracyjno-biurowi, informatycy, osoby zatrudnione na stanowiskach: kierowca/pracownik gospodarczy oraz sprzątaczka, którzy na podstawie przeprowadzonej indywidualnej ankiety wykazują potrzeby wsparcia.

Zgodnie z wnioskiem wsparciem w ramach projektu objętych zostanie 79 pracowników SP oraz 32 pracowników PUP.

W celu kompleksowej realizacji projektu, planuje się wspieranie dobrze dostosowanego środowiska pracy poprzez działania ukierunkowane na poprawę ergonomii warunków pracy i eliminację zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, w tym m.in.:

  • działania promujące zdrowe i dobrze przystosowane środowisko pracy w SP;
  • działania ukierunkowane na poprawę ergonomii pracy, środowiska pracy w SP;
  • badania profilaktyczne i działania rehabilitacyjne dla pracodawców i pracowników w zakresie chorób wynikających z ryzyk w SP;
  • wzmocnienie potencjału zdrowia psychicznego pracowników SP;
  • działania wspierające rekrutację i powrót do pracy osób z (przewlekłą lub rzadką) chorobą, niepełnosprawnością w SP;
  • poprawa ergonomii i środowiska pracy w PUP;
  • badania profilaktyczne w zakresie chorób związanych z ryzykami w miejscu pracy oraz działania rehabilitacyjne dla pracowników PUP;
  • warsztaty z zakresu radzenia sobie ze stresem i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu dla pracowników PUP.

W ramach projektu planowany jest zakup m.in.: ergonomicznych foteli, podnóżków, myszek, podkładek, podkładek pod laptopy/monitory, plisowanych rolet, klawiatur, oczyszczaczy powietrza, klawiatury oraz monitora dla osoby z niepełnosprawnością, także biurowe zestawy słuchawkowe, maty masującej do samochodu, wózka do sprzątania.

Pracownicy SP oraz PUP będą mieli możliwość skorzystania z pakietu badań oraz/lub pakietu fizjoterapeutycznego.

W ramach warsztatów o tematyce m.in. radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, work-life balance, zarządzania konfliktem w miejscu pracy, budowy zdrowego środowiska pracy, pracy z ludźmi - zarówno współpracownikami jak i klientami zaplanowano formę wyjazdu, poza miejscem pracy dla grupy 30 osób z SP oraz dla grupy około 16 osób z PUP.

W ramach realizacji projektu 111 osób zostanie objętych wsparciem w formie poprawy ergonomii stanowiska pracy. W obszarze zdrowia 88 osób zostanie objętych pakietem badań profilaktycznych oraz pakietem fizjoterapeutycznym.


W ramach projektu 4 osoby z niepełnosprawnościami zostaną objęte wsparciem.

Szacuje się, iż dzięki wsparciu w obszarze zdrowia 100 osób będzie kontynuowało zatrudnienie lub/i podjęło pracę. Dodatkowo 1 os  dzięki wsparciu w obszarze zdrowia uzyska zindywidualizowane wsparcie, które pozwoli na kontynuowanie zatrudnienia.

 

Całkowita wartość projektu: 635 600,00 zł, w tym dofinansowanie: 572 040,00 zł (tj. 540 260,00 zł EFS+, 31 780,00 zł Budżet Państwa) i 63 560,00 zł wkład własny.

 

#FunduszeUE              #FunduszeEuropejskie
 

Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, budżetu państwa i budżetu Powiatu Mogileńskiego.


Biuro projektu w PUP w Mogilnie:
Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
ul. Obrońców Mogilna 1
pokój 1 
tel. 52 318 67 42
e-mail: lilak@pupmogilno.pl

Biuro projektu w PUP w Mogilnie mieści w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie: ul. Obrońców Mogilna 1, 88-300 Mogilno, w pokoju nr 1. Zapewniona jest także możliwość obsługi osób z niepełnosprawnościami ruchowymi oraz z ograniczonej mobilności w pokoju nr 11 zapewniającym dostępność: pomieszczenie znajduje się na parterze budynku, do którego prowadzą schody oraz podjazd. Zapewnione są miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami - przed budynkiem wyznaczono dwa oznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, znajdujące się w pobliżu podjazdu, który prowadzi bezpośrednio do budynku. Drzwi wejściowe do budynku odpowiednio szerokie. Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi znajduje się na parterze budynku.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Z tłumacza polskiego języka migowego można skorzystać na miejscu po uprzednim zgłoszeniu zamiaru korzystania z usługi tłumacza.

Szczegółowe informacje nt. dostępności biura projektu oraz pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie dostępne w zakładce Deklaracja dostępności


Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy
w Mogilnie

ul. Obrońców Mogilna 1
88-300 Mogilno
E-mail:  tomo@praca.gov.pl
NIP:  557-10-28-129

Telefony:
52-318-6710

Bezpłatna infolinia
800119199
 

Fax:   52-315-1841

 
PSZ EUP - Pismo do Urzędu

ePUAP - /PUPMogilno/SkrytkaESP


Od dnia 1 grudnia 2021 r. wszelkie podania wniesione
do tut. Urzędu za pośrednictwem poczty elektronicznej – e-mail,
zgodnie z art. 63 § 1 KPA pozostawione będą bez rozpoznania.

 

 

Urząd czynny:
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek: 7.00-15.00
piątek: 7.00-13.30

Obsługa interesantów:
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek: 7.30-14.00
piątek: 7.00-13.00
 


Bezpłatne szkolenia w dziedzinie pomocy społecznej

Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej (BCU) zaprasza do udziału w bezpłatnych szkoleniach z dziedziny pomocy społecznej pozwalających zaktualizować, poszerzyć lub udoskonalić konkretne kompetencje, kwalifikacje czy umiejętności. 

Tematyka oferowanych szkoleń:

- asystowanie osobie niepełnosprawnej/ przygotowanie do roli wolontariusza

- opieka nad osobą niesamodzielną

- pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia

- Trening Umiejętności Społecznych

- komunikowanie się z osobą niesamodzielną

- metodyka pracy socjalnej

Zgłoszenia można przesyłać na adres siedziby BCU (ul. Łukasińskiego 20, 37-700 Przemyśl) lub na adres e-mail: bcu@medykprzemysl.pl 

Kontakt telefoniczny: 16 678 39 55

Załączniki

Nabór na bezpłatne szkolenia_BCU
Nabór na bezpłatne szkolenia_BCU.png 325 KB

Wniosek o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie ogłasza od dnia 3 lutego 2025 r. nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w 2025 r.  Maksymalna kwota refundacji wynosi 35 000,00 zł brutto na jedno stanowisko pracy.

Nabór wniosków ma charakter otwarty, tzn. że nie został określony termin jego zakończenia i potrwa on do odwołania.

Szczegółowe informacje: pok. 10 lub kontakt telefoniczny: 523186740.

 

Załączniki

Wniosek_doposazenie_st_pracy_2025
Wniosek_doposazenie_st_pracy_2025.pdf 409 KB
zal_nr_1_oswiadczenie_podmiotu
zal_nr_1_oswiadczenie_podmiotu.pdf 190 KB
zal_nr_2_oswiadczenie wpływy rosyjskie
zal_nr_2_oswiadczenie wpływy rosyjskie.pdf 168 KB
zal_nr_3_Formularz_inf_de_minimis
zal_nr_3_Formularz_inf_de_minimis.pdf 426 KB
zal_nr_4_Informacja o zabezpieczeniach
zal_nr_4_Informacja o zabezpieczeniach.pdf 198 KB
zal_nr_4a_oswiadczenie_poreczyciela_osoba_fizyczna
zal_nr_4a_oswiadczenie_poreczyciela_osoba_fizyczna.pdf 176 KB
zal_nr_4b_oswiadczenie poreczyciela_osoba_prawna
zal_nr_4b_oswiadczenie poreczyciela_osoba_prawna.pdf 228 KB
zal_nr_5_zaswiadczenie o zarobkach
zal_nr_5_zaswiadczenie o zarobkach.pdf 190 KB
zal_nr_6_osw_ wnioskodawcy o sytuacji majątkowej
zal_nr_6_osw_ wnioskodawcy o sytuacji majątkowej.pdf 151 KB
zał_7_ośw.Podmiotu dot. blokady środków na rachunkui bankowym
zał_7_ośw.Podmiotu dot. blokady środków na rachunkui bankowym.pdf 150 KB

Wniosek o skierowanie na szkolenie 2025r.

Wniosek o skierowanie na szkolenie wraz załącznikami

Załączniki

Wniosek 2025
Wniosek 2025.zip 509 KB

Pracownicy i działy

Stanowisko lub dział
Urzędu Pracy
Nr
biura
Telefon  
DYREKTOR
Ewa Strzelecka
16 52-3186710  
Centrum Aktywizacji Zawodowej  
Kierownik Centrum Aktywizacji Zawodowej
Anna Barszcz
7 52-3186741  
Specjalista ds. programów 7 52-3186743  
Specjalista ds. programów, KFS 1 52-3186742  

Szkolenia, Roboty publiczne


Doposażenia stanowiska pracy

Prace interwencyjne

10

52-3186723

​​​​52-3186740

52-3186748

52-3186720

 
Pośrednik pracy, Oferty pracy, EURES
Dodatki aktywizacyjne
6 52-3186745  
Staże, Bony na zasiedlenie
Zwrot kosztów dojazdu
Prace społecznie użyteczne

8
52-3186730  
52-3186731  
Doradca zawodowy 9 52-3186714  
Doradca zawodowy 9 52-3186728  
Doradca zawodowy 9 52-3186746  
Doradca zawodowy
Pośrednik pracy
9

52-3186712

52-3186724

 
Pośrednik pracy, Zatrudnianie cudzoziemców
Środki na działalność gospodarczą

11
52-3186737  
Pośrednik pracy, Zatrudnianie cudzoziemców
Środki na działalność gospodarczą
52-3186744  
Referat ewidencji i świadczeń  
Kierownik referatu
Monika Rewers-Lewandowska
2a 52-3186732  
Rejestracja bezrobotnych 3

2
52-3186735
52-3186734
 
52-3186733  
Obsługa osób z prawem do zasiłku,
Zgłaszanie podjęcia pracy
5 52-3186738  
52-3186739  
Referat administracyjno-organizacyjny  
Kierownik referatu, Kadry
Katarzyna Drożdżyńska-Głowacka
19 52-3186715  
Informatyk 13 52-3186749  
Sekretariat 16 52-3186710  
Referat finansowo-księgowy  
Główny księgowy
Marek Mańkiewicz
18 52-3186716  
Starszy księgowy
Księgowa
17 52-3186718
52-3186717
 
   

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display