Asset Publisher

Projekt: „Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia - PUP w Mogilnie (II)"



 
Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie realizuje projekt pod nazwą Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia – PUP w Mogilnie (II)dofinansowany przez Unię Europejską.
 
Projekt finansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania 8.1 Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia, celu szczegółowego 4.A – Poprawa dostępu do zatrudnienia i działań aktywizujących dla wszystkich osób poszukujących pracy, w szczególności osób młodych, zwłaszcza poprzez wdrażanie gwarancji dla młodzieży, długotrwale bezrobotnych oraz grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji na rynku pracy, jak również dla osób biernych zawodowo, a także poprzez promowanie samozatrudnienia i ekonomii społecznej programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
 
Głównym celem projektu jest zwiększenie zatrudnienia klientów Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy, w tym: kobiet, osób młodych w wieku 18-29 lat, osób z niepełnosprawnościami, osób w wieku powyżej 50 roku życia, osób długotrwale bezrobotnych, osób o niskich kwalifikacjach i/lub kompetencjach.
 
Grupy docelowe (czyli do kogo skierowany jest projekt)
Projekt skierowany jest do klientów Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie, w szczególności do grup osób w niekorzystnej sytuacji tj.:
  1. kobiet,
  2. osób młodych w wieku 18-29 lat,
  3. osób z niepełnosprawnościami,
  4. osób w wieku powyżej 50 roku życia,
  5. osób długotrwale bezrobotnych,
  6. osób o niskich kwalifikacjach i/lub kompetencjach.
 
Wsparcie dla osób młodych będzie realizowane z uwzględnieniem zasad określonych w „Planie realizacji Gwarancji dla Młodzieży w Polsce. Aktualizacja 2022". Udział w projekcie osób poniżej 30 roku życia będzie poprzedzony badaniem Kompetencji Cyfrowych.

Zadania (wsparcie) realizowane w ramach projektu:
  • poradnictwo zawodowe;
  • pośrednictwo pracy;
  • bon na zasiedlenie;
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej (dotacja bezzwrotna);
  • refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego;
  • staże.
Zaproponowane w projekcie działania poprzedzi analiza potrzeb klienta Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie w oparciu o Indywidualny Plan Działania. Wszyscy uczestnicy projektu skorzystają z poradnictwa zawodowego lub/i pośrednictwa pracy.

 
Planowane efekty projektu:
Głównym rezultatem projektu będzie podjęcie pracy lub działalności gospodarczej na własny rachunek po opuszczeniu programu przez min. 65% uczestników projektu.
  
Okres realizacji projektu: 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.
Wartość projektu: 2 162 029,95 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 1 837 725,44 zł

#FunduszeUE     #FunduszeEuropejskie
 
 
Szczegółowe informacje nt. form wsparcia uzyskać można w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mogilnie:
  • staże, bony na zasiedlenie: pokój nr 8, tel.: 52 318 67 30 i 52 318 67 31,
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej: pokój nr 11, tel.: 52 318 67 37, 52 318 67 44
  • refundacja kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego: pokój nr 10, tel.: 52 318 67 40, 52 318 67 23.
 
Bezpłatna infolinia dla osób bezrobotnych: 800 119 199.

Szczegółowe informacje nt. dostępności pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie dostępne w zakładce Deklaracja dostępności

 

Załączniki

(1)plakat A3
(1)plakat A3.pdf 277 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy
w Mogilnie

ul. Obrońców Mogilna 1
88-300 Mogilno
E-mail:  tomo@praca.gov.pl
NIP:  557-10-28-129

Telefony:
52-318-6710

Bezpłatna infolinia
800119199
 

Fax:   52-315-1841

 
PSZ EUP - Pismo do Urzędu

ePUAP - /PUPMogilno/SkrytkaESP


Od dnia 1 grudnia 2021 r. wszelkie podania wniesione
do tut. Urzędu za pośrednictwem poczty elektronicznej – e-mail,
zgodnie z art. 63 § 1 KPA pozostawione będą bez rozpoznania.

 

 

Urząd czynny:
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek: 7.00-15.00
piątek: 7.00-13.30

Obsługa interesantów:
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek: 7.30-14.00
piątek: 7.00-13.00
 


Bezpłatne szkolenia w dziedzinie pomocy społecznej

Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej (BCU) zaprasza do udziału w bezpłatnych szkoleniach z dziedziny pomocy społecznej pozwalających zaktualizować, poszerzyć lub udoskonalić konkretne kompetencje, kwalifikacje czy umiejętności. 

Tematyka oferowanych szkoleń:

- asystowanie osobie niepełnosprawnej/ przygotowanie do roli wolontariusza

- opieka nad osobą niesamodzielną

- pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia

- Trening Umiejętności Społecznych

- komunikowanie się z osobą niesamodzielną

- metodyka pracy socjalnej

Zgłoszenia można przesyłać na adres siedziby BCU (ul. Łukasińskiego 20, 37-700 Przemyśl) lub na adres e-mail: bcu@medykprzemysl.pl 

Kontakt telefoniczny: 16 678 39 55

Załączniki

Nabór na bezpłatne szkolenia_BCU
Nabór na bezpłatne szkolenia_BCU.png 325 KB

Wniosek o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie ogłasza od dnia 3 lutego 2025 r. nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w 2025 r.  Maksymalna kwota refundacji wynosi 35 000,00 zł brutto na jedno stanowisko pracy.

Nabór wniosków ma charakter otwarty, tzn. że nie został określony termin jego zakończenia i potrwa on do odwołania.

Szczegółowe informacje: pok. 10 lub kontakt telefoniczny: 523186740.

 

Załączniki

Wniosek_doposazenie_st_pracy_2025
Wniosek_doposazenie_st_pracy_2025.pdf 409 KB
zal_nr_1_oswiadczenie_podmiotu
zal_nr_1_oswiadczenie_podmiotu.pdf 190 KB
zal_nr_2_oswiadczenie wpływy rosyjskie
zal_nr_2_oswiadczenie wpływy rosyjskie.pdf 168 KB
zal_nr_3_Formularz_inf_de_minimis
zal_nr_3_Formularz_inf_de_minimis.pdf 426 KB
zal_nr_4_Informacja o zabezpieczeniach
zal_nr_4_Informacja o zabezpieczeniach.pdf 198 KB
zal_nr_4a_oswiadczenie_poreczyciela_osoba_fizyczna
zal_nr_4a_oswiadczenie_poreczyciela_osoba_fizyczna.pdf 176 KB
zal_nr_4b_oswiadczenie poreczyciela_osoba_prawna
zal_nr_4b_oswiadczenie poreczyciela_osoba_prawna.pdf 228 KB
zal_nr_5_zaswiadczenie o zarobkach
zal_nr_5_zaswiadczenie o zarobkach.pdf 190 KB
zal_nr_6_osw_ wnioskodawcy o sytuacji majątkowej
zal_nr_6_osw_ wnioskodawcy o sytuacji majątkowej.pdf 151 KB
zał_7_ośw.Podmiotu dot. blokady środków na rachunkui bankowym
zał_7_ośw.Podmiotu dot. blokady środków na rachunkui bankowym.pdf 150 KB

Wniosek o skierowanie na szkolenie 2025r.

Wniosek o skierowanie na szkolenie wraz załącznikami

Załączniki

Wniosek 2025
Wniosek 2025.zip 509 KB

Pracownicy i działy

Stanowisko lub dział
Urzędu Pracy
Nr
biura
Telefon  
DYREKTOR
Ewa Strzelecka
16 52-3186710  
Centrum Aktywizacji Zawodowej  
Kierownik Centrum Aktywizacji Zawodowej
Anna Barszcz
7 52-3186741  
Specjalista ds. programów 7 52-3186743  
Specjalista ds. programów, KFS 1 52-3186742  

Szkolenia, Roboty publiczne


Doposażenia stanowiska pracy

Prace interwencyjne

10

52-3186723

​​​​52-3186740

52-3186748

52-3186720

 
Pośrednik pracy, Oferty pracy, EURES
Dodatki aktywizacyjne
6 52-3186745  
Staże, Bony na zasiedlenie
Zwrot kosztów dojazdu
Prace społecznie użyteczne

8
52-3186730  
52-3186731  
Doradca zawodowy 9 52-3186714  
Doradca zawodowy 9 52-3186728  
Doradca zawodowy 9 52-3186746  
Doradca zawodowy
Pośrednik pracy
9

52-3186712

52-3186724

 
Pośrednik pracy, Zatrudnianie cudzoziemców
Środki na działalność gospodarczą

11
52-3186737  
Pośrednik pracy, Zatrudnianie cudzoziemców
Środki na działalność gospodarczą
52-3186744  
Referat ewidencji i świadczeń  
Kierownik referatu
Monika Rewers-Lewandowska
2a 52-3186732  
Rejestracja bezrobotnych 3

2
52-3186735
52-3186734
 
52-3186733  
Obsługa osób z prawem do zasiłku,
Zgłaszanie podjęcia pracy
5 52-3186738  
52-3186739  
Referat administracyjno-organizacyjny  
Kierownik referatu, Kadry
Katarzyna Drożdżyńska-Głowacka
19 52-3186715  
Informatyk 13 52-3186749  
Sekretariat 16 52-3186710  
Referat finansowo-księgowy  
Główny księgowy
Marek Mańkiewicz
18 52-3186716  
Starszy księgowy
Księgowa
17 52-3186718
52-3186717
 
   

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display